هدر تبلیغات شبکه ها
بازاریابی شبکه های اجتماعی و یا social media marketing بعنوان تکه بزرگی از پازل زندگی اشخاص در هر سطحی از سواد و فرهنگ جامعه شده است . شبکه های اجتماعی بعلت فراوانی دسترسی و سهولت در استفاده و ورود به آن ، موجب شده است که تمامی افراد ، برای ارتباط با دیگران ، برای پر کردن اوقات فراغت و ... زیرساخت بسیار مناسبی برای فروش را ایجاد کرده است . پلتفرم های بسیاری در بستر شبکه های اجتماعی شکل گرفته است که از مهمترین آنها می توان به تلگرام، اینستاگرام، توییتر، لینکدین، فیس بوک و روبیکا اشاره کرد. آژانس تبلیغاتی ایرادز با همکاری مستقیم با ۵۰۰۰ پیج اینستاگرام ، بیش از ۱۵۰۰ کانال تلگرام در دسته بندی های مختلف ، متناسب با نیاز بازار شما، بازار مناسبی برای معرفی محصول و خدمات شما به جامعه مخاطب را فراهم نموده است .

امروزه اینستاگرام با داشتن بیش از ۳۰ میلیون کاربر ایرانی به یکی از قدرتمندترین شبکه های اجتماعی ایران تبدیل شده است. این اپلیکیشن بستر بسیار مناسبی را جهت تبلیغ محصولات و خدمات کسب و کارهای مختلف در بستر شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است. تبلیغات در اینستاگرام به روش های مختلفی صورت می گیرد. در تمامی این روش ها تبلیغات شما در طیف انبوهی از پیج ها به نمایش در خواهد آمد که منجر به افزایش فالوور اینستاگرام شما بصورت واقعی، فروش خدمات و محصولات شما، و یا افزایش آگاهی از برند شما شود. ما می‌توانیم مشتریان بالقوه‌ی کسب و کار شما را هدف تبلیغات قرار دهیم.

ایکون اینستاگرام
telegram-logo-icon-3

تبلیغات در تلگرام یکی از پرطرفدارترین روش های تبلیغات در شبکه های اجتماعی می باشد. این اپلیکیشن با داشتن بیش از 40 میلیون کاربر ایرانی فضای بسیار مناسبی را جهت تبلیغات فراهم آورده است. تبلیغات در تلگرام به روش های مختلفی صورت می گیرد که از جمله مهمترین آنها می توان به تبلیغات گسترده، تبلیغ در کانال های پر مخاطب، تبلیغ در گروه های تلگرامی، و تبلیغ در ربات ها اشاره کرد. در هر یک از این روش ها تبلیغ شما در طیف انبوهی از کاربران تلگرامی به نمایش در خواهد آمد. شما قادر خواهید بود لیست کانال های تبلیغاتی مد نظر خود را انتخاب کرده و یا بهترین کانال های تلگرامی را جهت نمایش تبلیغاتی خود انتخاب نمایید .

اپلیکیشن روبیکا از جمله اپلیکیشن های چند منظوره ای است که کاربران از آن جهت انجام کارهای مختلفی استفاده می کنند. جالب است بدانید روبیکا با داشتن میلیون ها کاربر ایرانی، یکی از پرمخاطب ترین شبکه های اجتماعی ایرانی محسوب می شود. اپلیکیشن های ایتا و سروش از نظر تعداد کاربرد در جایگاه های بعدی قرار دارند. در این اپلیکیشن ها همانند تلگرام کانال های مختلفی ایجاد شده اند و این موضوع بستر مناسبی را برای تبلیغات شما فراهم آورده است. تبلیغات در اپلیکیشن های داخلی بصورت گسترده صورت می گیرد. ما قادریم تبلیغات شما را در بهترین کانال های روبیکا، ایتا و سروش نمایش دهیم.
rubika
ایتا

تبلیغات در ایتا به روش های مختلفی امکان پذیر است. ایتا یکی از نرم افزارهای محبوب داخلی به شمار می رود که در حال حاضر بسیاری از ایرانی ها از آن استفاده می کنند. همین امر بستر تبلیغات در نرم افزار ایتا را برای کاربران ایرانی تا حدود زیادی مساعد کرده است، منتهی برای بهره گیری از قابلیت های این پیام رسان در حوزه بازاریابی باید با روش های مناسب تبلیغات در آن آشنا بود. روش های تبلیغاتی در ایتا عبارتند از:عضویت در کانال های تبلیغاتی و تبلیغ کانال،بعد از اینکه توانستید ممبر های زیادی جذب کنید، باید یکسری برنامه ریزی جهت جذب ممبر های جدید داشته باشید. برگزاری چالش یکی از این مواردی است که با استفاده از آن می توانید ضمن جذب ممبر های جدید، ممبر های کنونی را به مشتریان بالقوه تبدیل کنید.تبلیغات به روش پاپ اپ از جمله تاثیر گذار ترین تبلیغاتی است که می تواند به توسعه فعالیت های شما در ایتا کمک کند.

سبد خرید
Twitter Instagram Pinterest linkedin WhatsApp WhatsApp Telegram
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.