تبلیغات, آموزش, شبکه های اجتماعی

روش های تبلیغات در اینستاگرام

روش های تبلیغ در اینستاگرام

روش های تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام جزء اپلیکیشن هایی است که طی مدت زمان بسیار کوتاهی توانست در لحظه لحظه زندگی ما ایرانیان جا باز کند، هر جا که میرفتیم، در هر مهمانی، در هر جشن، کمپ، بازار، خیابان، انسانهای گوشی بدست را میدیدیم که در حال استفاده از اپلیکیشن های شبکه اجتماعی ، زندگی را با دیگر دوستان و آشنایان، لحظات شاد و غمگین ، غذا خوردن ها و … به اشتراک میگذاشتند.

با فیلتر شدن، شوک عجیبی به ساختار روزانه زندگی تمام خانواده ها وارد شد . استوری های روزانه، پست های دوستانه ، کلیپ های شاد و غمگین ، دوربین های مخفی، نمایش زرق و برق سفره های غذا ، پیتزاهای رستوران ها و … برچیده شد . عینهو همه مردم بیکار شدند . علاوه بر تمام سرگرمی ها و کلیپ های وقت پرکن و خنده دار ، بسیاری از مردم در سراسر کشور زندگی خود را با فروش اجناس در اینستاگرام می گذراندند ، که این امر باعث بیکاری کسب و کارهای منوط به شبکه های اجتماعی شد .

 

روش های تبلیغات در اینستاگرام
اینفلوئنسری
تبلیغات اینفلوئنسری
پابلیک
تبلیغات پابلیک
متا
تبلیغات متا

تبلیغات اینفلوئنسری

  • اولین مدل تبلیغات اینفلوئنسری است ، بدین شکل که متناسب با محصول یا خدماتی که شما تمایل به تبلیغات آن را دارید ، ما اینفلوئنسرهای مناسب شما را پیدا کرده و به شما پیشنهاد می دهیم . شما با انتخاب و تائید آنها ، محتوای تبلیغ خود را برای ما ارسال میکنید ، در صورتی که محصول دارید ، نمونه ای از آن محصول را برای ما ارسال کرده ، ما با اینفلوئنسرها جهت تولید محتوای خاص شما هماهنگ می کنیم . پس از تولید محتوا ، همزمان تمام اینفلوئنسرها با هم در یک زمان محتوای تبلیغ شما را در پیج های خود به عنوان استوری یا پست ارسال می کنند . تجربه آماری به ما نشان داده است که میزان جذب، با استفاده از تبلیغ اینفلوئنسرها ، ۵ برابر افزایش خواهد داشت .

تبلیغات پابلیک

  • با استفاده از محتوای تولید شده شما ، ما از یک تا چهارهزار پیج معروف و پر بازدید را جهت تبلیغ محتوای تولیدی شما یا محصول ، را برای نمایش تبلیغ شما هماهنگ می کنیم . به این شکل تا میزان بیست میلیون بازدید برای یک محصول یا فرد و برند را هماهنگ می کنیم که پس از شروع تبلیغ ، شما با حجم بسیارزیادی از درخواست های گرفته میشود .

تبلیغات متا

  • شرکت متا ، همان تیمی مارک زاکربرگ ، صاحب فیس بوک که هم واتساپ و هم اینستاگرام را خریداری کرد ، یک قسمت برای تبلیغات کسب و کارها آماده کرده است که البته تعداد بسیار اندکی از دیجیتال مارکترهای ایرانی با آن آشنا هستند . تیم ما به راحتی و با مهارت بسیار بالا ، تبلیغات متا را برای شما طراحی و اجرا می کنند . با این تفاوت که در پشت اجرای کمپین های تبلیغاتی ، تیم متا حضور دارد که تا حصول نتیجه مناسب ، همراه ما می باشند .

تیم تبلیغات گروه ایرادز ، آمادگی انجام هر سه مدل تبلیغات بصورت مجزا یا هماهنگ را برای شما دارد ، البته شما کارفرمای محترم باید متناسب با نوع تبلیغات ، مشاوره داشته باشید تا بتوانید بهترین بازدهی از انجام تبلیغ را داشته باشید .

در صورتیکه تمایل به دریافت مشاوره رایگان دارید ، میتوانید فرم زیر را پر کرده ، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند داشت .

درخواست مشاوره
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “روش های تبلیغات در اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *