آموزش, آموزش مدیکال مارکتینگ

نقش و تاثیر آموزش پرسنل بر درآمد

نقش آموزش پرسنل بر درآمد مرکز

نقش و تاثیر آموزش پرسنل بر درآمد مرکز

 امروزه با توسعه دانش و گسترش آموزش، محیط کسب و کار به محیطی رقابتی و پر از چالش تبدیل گردیده و پارادایم‏ های جدیدی ظاهر شده ‏اند که بقا را برای بسیاری از مراکز مشکل ساخته است. مرکزیت این پارادایم جدید، یادگیری است. امروزه مراکزی موفق هستند که زودتر، سریع ‏تر و بهتر از رقبا یاد بگیرند. به عبارتی ساده ‏تر، از مهمترین مسائل حاضر، سرعت تغییرات محیطی و رشد فزاینده دانش ‏ها و مهارت ‏های مدیریتی است. در چنین محیط‏ هایی پویا، تداوم حیات سازمان‏ ها در گرو انطباق آنها با تغییرات محیطی است. این تغییرات ضرورت‏ هایی را به بار آورده که یکی از مهم‏ ترین آنها مسئله یادگیری مستمر است؛ بدین صورت که سازمان ‏ها برای آنکه بتوانند همچنان در گردونه رقابت باقی بمانند، نیازمند برخورداری از مهارت بقا و رقابت هستند.

برای رسیدن به بالاترین مرز درآمد ایده آل ،اگر تمام فرآیندهای موثر در موفقیت و دستیابی به هدف ، اعم از تدوین استراتژی ، راه اندازی کمپین های ۳۶۰ ، تبلیغات وب ، دسته بندی رقبا ، آموزش های نوین مهارتی و … به نحو احسن انجام داده باشیم ، هنوز یک قسمت از این پازل گم می باشد . آموزش همان تکه پازل گم شده موفقیت می باشد .

این مهارت عبارت است از ایجاد تغییر در سازمان همگام و همراه با تغییرات محیطی. عامل اصلی تغییر و یکی از مهم‏ترین مهارت‏ها دراین زمینه یادگیری است .

آژانس دیجیتال مارکتینگ ایرادز با سابقه ۱۷ سال حضور مستمر خود در عرصه آموزش، تدوین و اجرای استراتژی های بازاریابی موفق در برندهای مختلف ، در صنایع مختلف و کسب و کارهای کوچک ، متوسط و بزرگ کشور ، این مقاله را به جهت آماده سازی شما عزیزان برای ورود به پارادایم جدید آموزش تدوین نموده است ، امیدواریم کمال استفاده را از این متن ببرید .

Team-Learning

تغییر پارادایم از آموزش های مستقیم به تجربیات یادگیری

در سال‌ های اخیر، یادگیری در محیط کار به عنوان یکی از استراتژی ‌های مراکز تبدیل شده است. به بیان دیگر، تمامی دست اندرکاران و متخصصین آموزشی به خوبی می ‌دانند که تغییر پارادایم از آموزش به سمت یادگیری به عنوان یک اصل به شمار می آید. ولی تغییر ابزار، روش و ساز و کار اجرای برنامه های آموزش به سمت رویکرد یادگیری نیز بسیار حائز اهمیت است، بنابراین هیچ سازمان و دپارتمان آموزشی نمی تواند ادعا کند که با ابزارها، فرم ها، دستورالعمل ها و روش های اجرایی گذشته می تواند به سمت یادگیری و توسعه منابع انسانی گام بردارد.

برای اجرای این مهم نیازمند تیمی از مشاوران توانمند هستیم که خود نمونه بارز مدل ۱۰-۲۰-۷۰ هستند ، می باشیم .

تجربه عملی ۷۰ درصد برای کارکنان سودمند است؛ زیرا این کار آنها را قادر می ‌سازد مهارت های مربوط به شغلی خود را کشف و تدوین کنند. آن ها در طول کار و تجربه می بایست تصمیم گیری کنند، چالش های شغلی را حل کنند و بتوانند با رؤسا و مدیران خود ارتباط اثر بخش برقرار کنند. آنها همچنین در طول تجارب شغلی از اشتباهات خود یاد می گیرند و بازخورد فوری را در مورد عملکرد خود دریافت می کنند. کارکنان ۲۰ درصد از دیگران از طریق فعالیت های مختلف شامل یادگیری اجتماعی، مربیگری، منتورینگ (استاد-شاگردی)، یادگیری مشارکتی و سایر روش های تعامل با همکاران، یاد می گیرند. این فرمول نشان می دهد که تنها ۱۰ درصد پیشرفت حرفه ای به طور مطلوب از آموزش رسمی، آموزش ‌های سنتی و سایر برنامه های آموزشی بدست می آید.

learning-culture

با توجه به موارد ذکر شده در بالا ، انجام آموزش های خودمحور مبتنی بر دانش هایی که با جستجو بدست می آید ، مانند تحقیق در گوگل درباره یک مشکل تخصصی حین انجام کار ، میتواند نقش بسزایی در ماندگاری این دانش داشته باشد . پارادایم جدید آموزش ، تکیه زیادی بر مهارت های فردی و ارتباط گروهی دارد، باید به این امر واقف باشیم که موفقیت مجموعه از پارامترها را شامل می شود .

برای رسیدن به هدف باید با تدوین استراتژی ، حرکت به سمت هدف و تبلیغات مهیج و به موقع ، میتواند موتور محرک کسب و کار برای رسیدن به درآمد بالا باشد . در صورتیکه احساس میکنید باید برای رفع اشکال فرآیندهای مدیریتی ، بازاریابی ، بازاردانی و بازارسازی باید از تیم مشاوران ایرادز استفاده کنید ، کافی است فرم زیر را پر نمایید ، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *