آموزش, تبلیغات

۴ تا از بهترین ابزارهای ساخت کلیپ اینستاگرام

۴ تا از بهترین ابزارهای تدوین کلیپ اینستاگرام

۴ تا از بهترین ابزارهای ساخت کلیپ اینستاگرام

۴ تا از بهترین ابزارهای تدوین کلیپ اینستاگرام

کلیپ‌های ویدیویی به‌عنوان پرمخاطب‌‌ترین محتوای موجود در اینستاگرام می‌باشند که از اثرگذاری بالایی برخوردارند. اغلب بازاریابان برای برگزاری کمپین‌های فروش و افزایش تعامل با مشتری، در صفحات تجاری از فیلم‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند. از دیگر مزایای ویدیو می‌‌توان به این نکته اشاره کرد که معمولاً ویدئوها دو برابر تصاویر کامنت دریافت می‌کنید.

حتماً شما هم دوست دارید کلیپ‌های جذاب و باکیفیت بسازید و در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کنید تا کاربران زیادی جذب پیجتان شوند و شما را دنبال کنند. درحال‌حاضر، ابزارهای خوبی برای ساخت کلیپ وجود دارند که استفاده از آن‌ها به شما کمک می‌کند تا کلیپ‌های باکیفیت‌تری بسازید. از این ابزارها به‌منظور ویرایش جلوه‌های ویژه، چسباندن آهنگ به ویدیو، چسباندن چند فیلم متفاوت به یکدیگر، قراردادن افکت‌های مختلف برروی فیلم و …، استفاده می‌شود.

در ادامه با ایرادز همراه باشید تا ۴ تا از بهترین ابزارهای موجود برای ساخت کلیپ ایسنتاگرام به شما معرفی کنیم .

۱. VN Video Editor Maker

یکی از بهترین ابزارهای ساخت کلیپ برای اینستاگرام 

نرم‌افزار VN Video Editor Maker VlogNow، یکی از حرفه‌ای‌ترین اپلیکیشن‌های ویرایش و ساخت کلیپ‌های ویدیویی برای ایسنتاگرام می‌باشد که توسط شرکت VN, LLC توسعه و در گوگل‌پلی منتشر شده است. نرم‌افزار VN، از جمله اپلیکیشن های پرطرفدار ویرایش ویدیو است که قابلیت‌های متعددی برای ویرایش فیلم در اختیار کاربران اندروید و iOS قرار می‌دهد و اتفاقا کار کردن با آن چندان پیچیده هم نیست.

vn-video-makee

۲. نرم‌افزار Quik، یکی دیگر از بهترین ابزارهای ساخت کلیپ برای اینستاگرام

 

quik

یکی دیگر از بهترین ابزارهای ساخت کلیپ برای اینستاگرام که به کمک آن می‌توانید کلیپ‌ها HD و باکیفیت بسازید، نرم‌افزار Quik است. ویدیوهای ساخته شده با استفاده از این نرم‌افرار را می‌توانید به‌راحتی در شبکه‌های اجتماعی انتشار دهید و مخاطبین را حسابی شگفت‌زده نمایید. این برنامه برای بلاگرها و افراد فعال در اینستاگرام عالی است. امکان اضافه کردن افکت‌های مختلف، متن و موزیک به فیلم، از قابلیت‌های این برنامه است. 

Quik، به‌عنوان یکی از بهترین ابزارهای ساخت کلیپ برای اینستاگرام، با برخورداری از قابلیت‌های گوناگون به کاربران خود اجازه می‌دهد تا هر کدام از فایل های ویدیویی که می‌خواهند را به‌راحتی با گوشی و یا تبلت هوشند، تغییر داده و به گفته‌ی توسعه‌دهنده جادویی خاص را در آن‌ها به وجود آورند! سیستم فوق‌العاد‌ه‌ی موجود در این آپ، تمامی مدت کلیپ‌های انتخاب شده را آنالیز کرده و با تشخیص برترین لحظات آن، افکت‌هایی خیره کننده را بر روی آن‌ها اعمال می‌کند تا کاربران بتوانند تجربه‌ای جدید در زمینه‌ی ویرایش فایل‌های ویدئویی را به دست آورند.

۳. نرم‌افزار محبوب و پرطرفدار InShot

Untitled-2-17

نرم‌افزار InShot هم جزء پرطرفدارترین و بهترین ابزارهای ساخت کلیپ برای اینستاگرام به شمار می‌آید که قابلیت‌های بی‌نظیری دارد. همان‌طور که می دانید، یکی از محدودیت‌های اینستاگرام، اشتراک تصاویر در قاب مربعی است. این محدودیت موجب شده تا نتوان تصاویر دارای کادر افقی را به طور کامل در آن به اشتراک گذاشت. اپلیکیشن InShot، به‌عنوان یکی از کامل‌ترین ویدیو ادیتورهای موبایلی، ابزاری عالی برای رفع این مشکل است که نه تنها این محدودیت را از سر راهتان برداشته، بلکه از لحاظ امکانات ویرایشی خودش یک اینستاگرام کامل است! در این برنامه‌ی فوق‌العاده، می‌توان تصاویر و حتی ویدیوها را با ابعاد کامل به اینستاگرام منتقل نمود. اگر از کاربران اینستاگرام هستید، برنامه فوق را برای ویرایش فیلم‌هایتان دانلود کنید و به کمک آن، ویدیوهای خارق‌العاده برای پیج شخصی و یا کسب و کارتان ایجاد نمایید.

۴. نرم‌افزار Mojo، از بهترین ابزارهای ساخت کلیپ برای اینستاگرام

mojo

یکی دیگر از بهترین ابزارهای ساخت کلیپ برای اینستاگرام که به شما پیشنهاد می‌کنیم، نرم‌افزار Mojo است  که به شما کمک می‌کند تا استوری‌های جذاب و پویا درست کنید. این نرم‌افزار با برقراری دسترسی کاربران به مجموعه‌ای از ابزارهای کاربردی، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا استوری‌های فوق‌العاده و خیره‌کننده‌ای را ایجاد نموده و آن‌ها را با دوستان به اشتراک بگذارند. بیش از ۵۰ قالب متنوع در این اپلیکیشن قرار دارد که هر کدامشان به نوعی، جلوه‌ی خاصی به استوری‌هایتان خواهند داد. در کنار قالب‌ها مجموعه‌ای از سبک‌های نوشتن متن نیز وجود دارد که هیچ‌گونه محدودیتی برای دسترسی به آن‌ها وجود نداشته و متن‌های مورد نظر‌تان را زیباتر خواهند ساخت. کیفیت استوری‌های ایجاد شده توسط Mojo، بسیار بالا بوده و در نوع خود بی‌نظیر است.

برای انجام تبلیغات شبکه های اجتماعی، علاوه بر اینکه باید از آژانس معتبری برای طراحی ، اجرا و پیاده سازی کمپین های بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده کنید ، باید محتوای استانداری متناسب با جامعه مخاطب تدوین کنید. برای اینکه بتوانید محتوای مورد نظرتان را جذاب کنید باید به این موارد توجه ویژه ای داشته باشید که بتوانید حداکثر استفاده را ببرید .

  • شعار محتوا باید جذاب باشد
  • از رنگهای مکمل و دلنشین متناسب با متن استفاده کنید
  • بهترین پلتفرم متناسب با پرسونای مشتری انتخاب کنید
  • بهترین کانال های مورد پسند مخاطب را پیدا کنید
  • زمان مناسب تبلیغات را بدانید

با توجه به موارد گفته شده در بالا ، استراتژی تبلیغات کسب و کار را تدوین کرده، چگونگی انجام تبلیغات در شبکه های اجتماعی را بدانید ، سپس با استفاده از المان های کمپین ۳۶۰ درجه ، کار را جلو ببرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *