تبلیغات

تبلیغات در روبینو

تبلیغات در روبینو

تبلیغ در روبینو

می‌توان با قاطعیت گفت که اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در کشور ما به شمار می‌رود. این شبکه اجتماعی که مدام با دریافت آپدیت‌های جدید، ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را به خود اضافه می‌کند، روزانه ساعات زیادی از زندگی ما را به خود اختصاص می‌دهد. روبیکا نیز به عنوان یکی از سوپر اپلیکیشن‌های مشهور داخلی، اقدام به توسعه و در دسترس قرار دادن بخشی به نام روبینو در اپلیکیشن خود کرده بود. حالا، روبینو خود به یک اپلیکیشن مستقل تبدیل شده که شباهت‌های زیادی به اینستاگرام دارد و پر از ویژگی‌های مختلف است.

تبلیغ در روبینو به مانند دیگر  پلتفرم ها ، استراتژی های خاص خود را دارد ، مانند اپلیکیشن های اینستاگرام ، تلگرام و … که زمان زیادی پرچمدار تبلیغات شبکه های اجتماعی را بودند ، به همان شکل انجام می گیرد .

تعداد بسیار زیادی از پیج ها و کانال هایی که در تلگرام و اینستاگرام فعالیت داشته اند ، بصورت موازی در بستر روبیکا هم اکانت خود را آماده کرده بودند که این خود پتانسیل عظیمی که تمام پلتفرم ها دارا می باشند را نشان می دهد . شرکت تبلیغاتی ایرادز هم متناسب با رویکرد جامعه در نظر دارد ، با توجه به نیاز کسب و کارها برای تبلیغ در بسترهای مختلف جهت دریافت سرنخ یا برندسازی و آگاه سازی جامعه از خدمات یا محصولات خود ، ارائه خدمات تبلیغات در روبینو را ارائه می دهد . در صورتی که تمایل به دریافت خدمات تبلیغات در روبینو یا تبلیغات روبیکا را دارید میتوانید فرم انتهای همین صفحه را پر نمایید . کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

تبلیغات در روبینو

در ویترین، شاهد بخشی مخصوص به صفحه‌های فروشگاهی هستیم که به کمک آن می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین فعال در روبینو، اجناس مدنظر خود را تهیه کنید. این بخش فروشگاهی کمک خوبی به کسب و کارهای آنلاین کوچک است تا بتوانند خود را بیشتر در معرض نمایش بگذارند و بدون شک در طولانی‌مدت می‌تواند تاثیر خوبی روی اقتصاد کسب و کارهای کوچک داشته باشد. امکان جستجو میان حساب‌های کاربری مختلف ثبت شده در روبینو نیز میسر است و شما از این طریق می‌توانید افراد مشهور یا حساب‌های خاصی که قصد دنبال کردن آن‌ها را دارید، پیدا کنید. ما در آژانس ایرادز ، تمام پتانسیل تبلیغاتی خود را در اختیار شما قرار خواهیم داد که بتوانید به بهترین شکل ممکن ، استراتژی تبلیغاتی خود را پیش ببرید .

 
درخواست تبلیغ روبینو

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *