آموزش, تبلیغات

چگونه در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنیم ؟

چگونه در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنیم

این سوالی است که تقریبا برای تمام صاحبان کسب و کارهای سنتی ، مدرن پیش می آید ، همه جامعه قبول کرده اند که برای فروش بیشتر نیاز به تبلیغات هدفمند دارد . دیگر صرفا با داشتن یک تابلو ، سردر کسب و کار یا پخش تراکت ، در دست گرفتن بلندگو بیرون از فروشگاه و دعوت رهگذران به داخل فروشگاه دیگر جوابگوی هزینه ها نیست و کفاف خرج و مخارج نگهداری کسب و کار را نمیدهد .

روش تبلیغات در شبکه های اجتماعی

پیش از اینکه گوشی تلفن را در دست بگیریم و اپلیکیشن های شبکه اجتماعی را باز کنیم و از محصول عکس بگیریم و دنبال کپشن مناسب باشیم باید بدانیم که جامعه هدف از چه ابزاری برای گذران وقت و انتخاب خرید خدمات استفاده میکند .

مطمئنا اگر قرار باشد محصول و خدماتمان را در کشوری مثل کویت یا قطر بفروشیم، اینستاگرام اولین شبکه اجتماعی مورد نیاز ما نیست ، در این کشورها، فیس بوک حرف اول گذران وقت را می زند، بعد از آن توئیتر و لینکدین و در پله چهارم در اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی را اینستاگرام دارد . البته مهمترین مسئله که باید در نظر داشته باشیم این است که فروشگاه اول ما نباید بر ساختار اپلیکیشن های شبکه اجتماعی بنا شده باشد ، زیرا در سالیان گذشته تجربه این را داشته ایم که یا دولت ها یا مردم هر از گاهی چرخش ۱۸۰ درجه در خواستگاه اپ ها داشته اند ، بود روزگاری که وایبر نقش اول وقت و زمان ما را بر عهده داشت ، ویچت و یاهو مسنجر و فیس بوک و … همگی روزگاری خوش برای ما رقم زدند و دیگر حتی نصبشان نمیکنیم . مهمترین اصل استفاده از وبسایت می باشد .

گوگل حرف اول در جستجو و موتورهای جستجو را می زند . تمام مردم از مرورگرهایی استفاده میکنند که صفحه اول آن وبسایت گوگل است ، البته یادمان نرود که بسیاری از ایرانیان برای تست وجود اینترنت و آنلاین بودن هم گوگل را باز میکنند .

برای شروع تبلیغات در شبکه های اجتماعی چه باید کرد ؟

اولین مرحله، درخواست از گروه مشاوران ایرادز می باشد ، شما با تماس و گفتگو با کارشناسان خبره شرکت ما ، متوجه نکاتی خواهید شد که حتی یک درصد در تفکرات خود به آن فکر نکرده اید . در طول این سالها و کار و خدمات برای اکثر برندهای معروف کشور تجربه ای کسب کرده ایم بس گرانبها . میدانیم که کدام پیج های پر بازدید بدرد تبلیغات لوازم آرایش می خورد، اگر قرار به تبلیغ لبنیات کاله باشد کدام اینفلوئنسر می تواند نقش حیاتی در تبلیغات بازی کند . اگر قرار به دریافت خدمات مهاجرت باشد کدام قشر باید هدف قرار گرفته شود و … مسائلی که فقط در آزمون تجربه به کار می آید .

دومین مرحله بعد از گفتگو با کارشناسان ، انتخاب ابزار و پلتفرم تبلیغات می باشد . در این مرحله ما به کمک شما می آئیم، کارکرد هر پلتفرم و درصد و نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری را با درصد خطای بسیار کم برای شما تشریح می کنیم .

مرحله سوم، انتخاب نوع تبلیغات است، کلیپ، پادکست، بنر و متن بر کدام بستر و به چه شکل، پست یا استوری، توسط اینفلوئنسر یا پیج های پربازدید، در چه ساعتی از شبانه روز، در کدام روز هفته و … ، در اینجا هم ما با شما هستیم .

مرحله چهارم، اجرای تبلیغات و دریافت بازخورد آن می باشد . در این مرحله ما گزارش تبلیغات را برای شما به همراه تحلیل کارشناسی ارائه خواهیم کرد که میتوانید برای مراحل بعد مستند کنید .

توجه داشته باشید که در تمام مراحل ما در کنار شما هستیم .

نوشته های مشابه

3 دیدگاه در “چگونه در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنیم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *