تبلیغات

تبلیغات برای ایرانیان خارج از کشور

تبلیغات برای ایرانیان خارج از کشور

قشر بسیار زیادی از ایرانیان خارج نشین ، فارغ التحصیلان دانشگاههایی از ایران هستند که برای ورود به آنها ، حداقل نیاز ممکن اگر هوش نباشد ، پشتکار بسیار زیاد می باشد . دانش آموزانی که طی سالهای متمادی تحصیل در ایران توانسته اند ، معدل بالا و نمرات خوبی را بدست آورده و به سبب آن در دانشگاههای با رتبه خوب جهانی قبول شده اند . این هموطنان ما ، پس از سالهای زیاد تلاش ، مجال مناسبی برای به ثمر رساندن تفکرات خود در اینجا را پیدا نکرده و رهسپار جهان اول ، کشورهایی که علاوه بر نیاز به حضور متفکران و متخصصان ، زمینه مناسب برای شکوفایی استعدادهای آنها را فراهم کرده است .

کسب و کارهای مختلفی که ایرانیان در قاره های آمریکا ، اروپا و آسیا راه اندازی کرده اند ، نیاز به ابزارهای مختلف برای بازارسازی و بازاریابی دارد . فرآیند کسب درآمد شامل : تحقیقات اولیه و ثانویه بازار ، پیدا کردن پرچمداران هر کسب و کار ، کسب و کارهای چالشگر و دسته پیروان بازار جزء اولین فرآیندی است که هر مدیر باید برای حضور در بازار انجام دهد . پس از کشف جایگاه در بازار ، ساخت بازار یا اصطلاحا ایجاد نیاز برای بازار ، مستلزم شناخت کامل و دقیقی از مشتریان هدف دارد .

قدم بازاریابی ، مهمترین قدمی است که مدیر هر کسب و کار ، برای حفظ بقای خود و تیمش ، باید به دقت بردارد . در اینجا نیاز است که شناخت بیشتری در ارتباط با فرآیندهای بازاریابی پیدا کنیم . با ما همراه باشید تا این فرآیند را با هم مرور کنیم.

تبلیغات برای ایرانیان خارج از کشور

قدم اول : بازاریابی

همانطور که در مقدمه آمد ، بازاریابی مهمترین قدم است که میتوان برای کسب درآمد و حضور پر قدرت در بازار دانست . آژانس تبلیغات شبکه های اجتماعی ایرادز ، با دارا بودن متخصصین حوزه تحقیقات بازار ، میتوان خدمات بازاریابی را برای ایرانیان خارج کشور ارائه دهد . خدمات بازاریابی شامل : 

  • پیدا کردن جایگاه در بازار
  • مشخص نمودن سهم بازار
  • انتخاب استراتژی حضور در بازار
  • مشاوره استراتژی رقابت با لیدرهای کسب و کار
  • ایجاد فاصله با چالشگران کسب و کار و رقبا
  • پیدا کردن بازارهای جدید برای حضور

این مدل خدمات با تکیه بر ابزار و آمارهای مهم در تمام حوزه ها ، میتواند تدوین استراتژی برنده و حضور در بازار رقابت را برای شما به سهولت انجام دهد . آژانس ایرادز ، افتخار این را داشته که در اینگونه خدمات ، برای برندهای مشهور کشور ، خدمات بازاریابی مبتنی بر داده را به بهترین شکل ممکن انجام و گزارشهای مدیریتی جهت تدوین استراتژی را داشته باشد .

قدم دوم : بازاردانی

این خدمت ، جزء خدماتی است که شاید برای شما سرور گرامی ناآشنا باشد ، هر چند که بار کلمه ای بسیار سبکی داشته ولی میتواند آینده یک کسب و کار را متحول نماید . ایجاد فرصت های جدید ، تدوین پرسونای مشتری ، مشخص نمودن فرآیند جذب متناسب با قیف بازاریابی ، از جمله خدماتی است که آژانس تبلیغاتی ایرادز ، میتواند برای مشتریان خود به انجام رساند . اینکه چه وقت ، با توجه به چه وضعیت اجتماعی ( بر اساس ترندهای مطرح ) ، با کمک کدام ابزار بازاریابی ( وایرآل کردن ، تبلیغات شبکه های اجتماعی ، تبلیغات مبتنی بر وب ، ایمیل مارکتینگ ، اس ام اس مارکتینگ ، تله مارکتینگ و … ) به کدام قسمت از جغرافیای کسب و کار و چه قشر مخاطب ، چه مدلی از تبلیغات را ارائه دهید ، جزء افتخاراتی است که در این سالهای زیادی حضور در جامعه تبلیغات کشور توانسته ایم بدست آوریم .

قدم سوم بازارسازی

شعار معروف ما : اگر گوگل به شما لبخند زند ، بازار به شما قهقه میزند . با توجه به این مقوله ، ایجاد بازار ، مشتری سازی ، جذب حداکثری بازدیدکنندگان ، هنری است که ما توانسته ایم برای جامعه بسیار زیادی از مشتریانمان انجام دهیم . تبلیغات رکن اصلی حضور در بازار و کسب درآمد می باشد ، اگر شما هم با این جمله موافقید ، نصف راه را طی شده بدانید ، الباقی راه را به این موضوع بپردازیم که چگونه این تبلیغات را توسط چه ابزاری به چه کسی برسانیم را فکر کنیم . در ایرادز میتوانیم هر دو مدل تبلیغات را برای شما انجام دهیم ، تبلیغات آفلاین و تبلیغات آنلاین . تبلیغات ما شامل :

  • طراحی سایت متناسب با کسب و کار
  • تبلیغات وب : مشاوره سئو و انجام آن ، لینک سازی ، رپورتاژ آگهی ، ادوردز
  • تبلیغات شبکه های اجتماعی : اینستاگرام ، تلگرام ، لینکدین ، توئیتر ، پینترست ، فیس بوک و یوتیوب ، روبیکا
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • ایمیل مارکتینگ
  • اس ام اس مارکتینگ

هر کدام از این خدمات ، به تنهایی باید دارای پروپزال یکصد صفحه باشد که البته با توجه به دیگر مقاله های موجود در وبلاگ از توضیح آن خودداری می کنیم .

فرآیند اجرا

با توجه به نیاز ایرانیان خارج کشور به انجام تبلیغات وسیع و گسترده در فضای وب ، تیم ایرادز، خدمات : تحقیقات بازار ، بازاریابی و بازارسازی ، انجام گوگل ادوردز و ایمیل مارکتینگ را می تواند ارائه دهد .

در صورتیکه نیاز به مشاوره در این زمینه دارید ، فرم درخواست مشاوره را پر نمائید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند .

درخواست مشاوره
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *