تبلیغات

قیمت تبلیغات در روبیکا

قیمت تبلیغات در روبیکا

قیمت تبلیغات در روبیکا

قیمت تبلیغات در روبیکا یا همان تعرفه تبلیغ در سوپر اپلیکیشن روبیکا نیز به مانند دیگر اپلیکیشن های شبکه اجتماعی متناسب با چند پارامتر تعریف میگردد . پارامترهایی از جمله تعداد بازدید از پست ، تعداد فالور بدست آمده ، تعداد کلیک بر روی المان های تعریف شده می باشد . البته ناگفته نماند هیچ آژانس تبلیغاتی ریسک انجام تبلیغ را متناسب با تعرفه دریافت فالور نمی بندد ، تعرفه را بر اساس بازدید پست مشخص میکنند ، علت آن هم تجربه ای است که طی سالهای زیاد انجام تبلیغات بدست اورده اند می باشد.

تبلیغات در روبیکا

تبلیغات در زمان های مختلف ، پرسونای کسب و کار مختلف ، رنگبندی پست ، محتوای پست و …. همگی در عکس العمل بازدید کننده تاثیرگذار است ، بهمین علت نمی توان با درصد ریسک بسیار پایینی گفت که چه محتوایی چه تعداد فالوری را جذب میکند.

تبلیغات در روبیکا مفید است ؟

آری ، در شرایط فعلی، در صورتی که نیاز دارید محصولات یا خدمات خود را به قشر زیادی از جامعه برسانید و یا نیاز به برندسازی دارید ، تبلیغ بهرشکلی و در همه رسانه میتواند مفید باشد . روبیکا هم جزء آن دسته از اپلیکیشن هایی است که مخاطب خاص خود را داشته و این مخاطبان همگی جزء افراد جامعه ما می باشند که زندگی روزمره و معمول دارند . خرید می کنند ، خدمات میگیرند و .. .

قیمت تبلیغات در روبیکا

تعرفه تبلیغ در روبیکا

تعرفه تبلیغ در روبیکا بر اساس هر ۱۰۰۰ عدد بازدید بر اساس دسته بندی کسب و کار متنوع تعریف می شود ، بدین علت که علاقه مردم نسبت به پست های مختلف متفاوت است . برای مثال میتوان به عکس العمل مردم به پست طنز نسبت به پست تشریح وضعیت نفت سبک در اروپای شرق را در نظر بگیریم . چگونگی تبلیغات در شبکه های اجتماعی را باید بصورت مختصر آشنا باشید تا بتوانید درست ترین رسانه متناسب با کسب و کارتان را انتخاب کنید .

هر کسب و کار باید استراتژی خاص خود را برای تبلیغات داشته باشد تا بتواند میزان فروش محصول یا خدمات خود را در تمام شرایط کنترل کند، شعار مهمی که در این حوزه است ” یک مدیر فروش خوب ، خوب نمی فروشد بلکه فروش را در خوب ترین حالت ممکن نگه میدارد ” همین مسئله باید سرتیتر استراتژی کسب و کار و انجام تبلیغات برای کسب و کار باشد .

بعنوان گروهی که سالیان سال است در این حوزه کار کرده ایم ، تجربه ای بهتر از استراتژی افزایش پله ای تبلیغات و ارتقاء تبلیغات نمیتوانیم بدهیم . تمام کسب و کارها باید متناسب با سرمایه اولیه ، درآمدهای ماهیانه ، صندوق ذخیره تبلیغات را راه اندازی کنند. بقاء کسب و کار خصوصا در شرایط بحران منوط به داشتن بودجه برای انجام تبلیغات در سخت ترین شرایط بازار است . بعنوان مردمی که ۲ سال گذشته ، سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ که بحران کرونا را در زندگی و کسب و کار تجربه کردیم، تاثیر کرونا در کسب و کار کاملا مشهود بود ، تمام کسب و کارهایی که بودجه ذخیره برای زمان بحران داشتند ، به کسب و کارهای خدماتی و فروش محصول مبتنی بر وب روی آوردند . در این مدل کسب و کار نیاز به حضور فیزیکی ، اجاره مغازه و فروشگاه و تمام هزینه های سنگین چرخ کسب و کار نیست .

تبلیغ روبیکا

قیمت ها مختص هر سه می باشد . از اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تا انتهای مردادماه ۱۴۰۳ می باشد.

در صورتیکه نیاز به مشاوره یا درخواست دارید لطفا فرم را پر بفرمائید .

درخواست مشاوره
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *