تبلیغات

نحوه تبلیغ در روبیکا

نحوه تبلیغ در روبیکا

آموزش تبلیغ در روبیکا و نحوه تبلیغ

روبیکا جزء اپلیکیشن هایی است که در طی چند سال حضور خود در جامعه ما، نتوانست تعداد زیادی از مشترکان را برای خود بوجود آورد، دقیقا پس از فیلتر شدن اینستاگرام، صاحبان پیج های فروشگاهی، فروشندگان محصول، سازندگان صنایع دستی و هنری، فروشندگان دنیای مجازی، بدون هیچگونه اختیاری به سمت این اپلیکشن حرکت کرده و داشتنش را بر نداشتنش ترجیح دادند .

تبلیغ در روبیکا ! آری یا نه ؟

از آنجایی که انجام تبلیغات، حرف اول درآمد فروشگاههای مجازی را می زند، نبود تبلیغات هم بالطبع، از بین رفتن درآمد به تدریج را، رقم می زند، حال سوال مهم این است که آیا باید در تمام اپلیکیشن ها تبلیغ کرد ؟ در شرایط مختلف، تصمیم های مختلفی گرفته میشود . نوشتن این مطلب، صرفا آموزش چگونگی تبلیغ در روبیکا می باشد و معیاری بر تائید یا رد انجام تبلیغات در دیگر اپلیکیشن ها نمی باشد . 

چگونه در روبیکا تبلیغ کنیم ؟

با مشخص کردن پرسونای مخاطب، انتخاب نوع کانال و پیج ها را انجام میدهیم . این مرحله ، مهمترین مرحله در انجام تبلیغات می باشد. اینکه در بهترین زمان ممکن، بهترین کانال ها را انتخاب کنیم و بهترین محتوا را آماده سازی کرده باشیم، میتواند در نتیجه تبلیغات نقش بسزایی داشته باشد . اگر قرار به فروش محصولی باشد که صرفا مورد استفاده بانوان است، باید بدانیم که قشر مخاطب ما، ساعت های فراغت را در کدام اپلیکیشن سپری می کنند؟ از کدام رسانه برای سرگرمی استفاده می کنند؟ چه نوع محتوایی را می پسندند؟ کلیپ یا بنر، متن با آهنگ یا بدون آهنگ . همه این موارد در اینکه مخاطب ما، تبلیغات ما را مورد پسند قرار دهد یا خیر، تاثیرگذار می باشد .

نحوه تبلیغ کانال در روبیکا

ساختار اپلیکیشن روبیکا، متشکل از دو اپلیکیشن اینستاگرام و تلگرام می باشد، یعنی هم صحبت از پیج در روبینو است و هم از کانال حرف به میان آمده است . در صورتیکه ما یک کانال داشته و قصد داشته باشیم برای فروش محصول در این کانال اقدام کنیم، باید در ابتدای امر این موارد را در نظر داشته باشیم :

  • یادتان باشد حتما برای کسب و کارتان استراتژی تبلیغات داشته باشید .
  • حتما چندین پست با محتوای خاص در کانال بارگذاری کرده باشید.
  • پستهایی که در کانال گذاشته ایم تکراری نباشد.
  • پستهای بارگذاری شده، ترتیب محتوایی داشته باشد.
  • حتما در پایان هر پست کانال ، از تگ های درست استفاده کنید.
  • در انتهای هر چند پست اطلاعاتی یا خبری، یک پست تبلیغاتی برای کانال خودمان آماده کنید.
  • پست های تبلیغ کانال خودمان را با محتوای آدرس سایت، ایمیل، تلفن ثابت، موبایل ( راه های ارتباطی ) ارسال کنید.

با رعایت این موارد، کانال آماده تبلیغات گسترده می باشد، نکته مهم که باید رعایت کنید این است که، در قسمت بیو کانال، راههای ارتباط با مدیر یا مدیران کانال را مشخص کرده باشید .

نحوه تبلیغ در روبیکا

اجرای تبلیغات روبیکا

پس از آماده سازی کانال برای انجام تبلیغات، یک بنر تبلیغاتی که شامل ( ما که هستیم ؟ چه خدماتی ارائه می دهیم ؟ چرا باید به ما اعتماد کنید ؟ ) را آماده کرده و برای ما ارسال کنید . تیم ما متناسب با بودجه تبلیغات کمپین شما، یک لیست از کانال ها را برای شما ارسال میکند، با بررسی و تائید شما، هماهنگی جهت اجرای تبلیغات روبیکا، انجام می شود . ناظر محتوای تیم ما، پس از شروع تبلیغات، بر اجرای تبلیغات به صورت صحیح نظارت می کند .پس از اجرای تبلیغات در ۲۴ بعد، گزارش کامل تبلیغات برای شما آماده شده و ارسال می گردد .

در صورتیکه نیاز به مشورت در ارتباطات با تبلیغات روبیکا دارید ، میتوانید فرم زیر را پر نموده و ارسال نمایید ، در اسرع وقت ، کارشناسان تیم ما با شما تماس خواهند گرفت .

درخواست مشاوره
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *