تبلیغات, شبکه های اجتماعی

تبلیغ در ایتا

تبلیغ در ایتا

تبلیغ در ایتا

ایتا هم جزء اپلیکیشن هایی است که در انتهای پائیز و شروع زمستان سال ۱۴۰۱ بنا به دلایل خاصی، با اقبال بلند مردم مواجه شد، کسب و کارهایی که نیاز مداوم به حضور مداوم در چشم مردم دارند باید از تمام پتانسیل شبکه های اجتماعی استفاده کنند. 

چگونه در ایتا تبلیغ کنیم ؟

ایتا هم مانند روبیکا، بله، سروش، آیگپ و گپ، از ساختار کانال مانند و پیج محور استفاده کرده است، به همین دلیل، کانال ها و پیج هایی که به علت قدمت بیشتر، فعالیت بیشتر ، تعداد بیشتری از فالور و بازدید کننده را در پیج یا کانال خود دارند میتوانند نقش کاتالیزور در تبلیغ را داشته باشند.

این کانال و پیج ها هم مانند اینستاگرام و تلگرام، پست های ۱۲ ساعته، ۲۴ ساعته را بصورت بنر یا کلیپ، در کانال خود اجاره میدهند. اگر تصمیم به همکاری مستقیم با این ادمین ها داشته باشید، احتمال گرفتن سردرد را خواهید داشت، بدقولی های اولیه، انجام ندادن، گزارش های فیک، فالورهای فیک و … همه و همه گریبان ادمین های تازه کار در فضای مجازی را گرفته است. البته اگر بخواهید با آژانس های معتبر کار کنید که مسلما این درگیری ها را نخواهید داشت. انجام دادن کار، نظارت بر انجام، دریافت گزارش و تمام روند تبلیغات در شبکه های اجتماعی بر عهده پرسنل این آژانس ها میباشد.

اگر استراتژی ارتقاء بازاریابی اجتماعی را داشته باشید، راه اندازی کمپین های ۳۶۰ درجه را در راس کار تبلیغات خود داشته باشید و بخواهید در سایت های مختلف هم برند سازی کنید، پیشنهاد میکنیم مراحل زیر را با ما طی کنید.

تبلیغ در ایتا

مراحل تبلیغ در ایتا

پس از بررسی های اولیه به جهت انتخاب آژانسی که قرار است کار تبلیغات شما در ایتا یا سروش یا روبیکا و دیگر شبکه های اجتماعی را برعهده داشته باشد، درخواست خود را با ارسال فرم به آژانس تبلیغات اعلام کنید.

متخصصان ما :

  • با بررسی اولیه، فضای کسب و کار شما همراه با رقبای موجود را بررسی می کنند.
  • پلن اولیه کانال ها و پیج هایی که مشتریان شما احتمال حضور را دارند مشخص می کنند.
  • با تائید شما، هماهنگی با ادمینها انجام شده و محتوای اصولی برای تبلیغات شما به آنها سپرده میشود.
  • ادمینها در ساعات مشخص شده، محتوای مورد نظر را بارگذاری میکنند.
  • تیم نظارت آژانس ما شروع به ارزیابی و بررسی را در دستور کار خود قرار میدهند.
  • پس از انجام زمان تبلیغات، گزارش انجام کار برای شما ارسال می گردد.

با دانستن اینکه برای برندسازی، باید در وبسایت های مختلف، در شبکه های اجتماعی و تمام مکان هایی که مشتریان و مخاطبان کسب و کار شما حضور دارند، تبلیغات گسترده ای را انجام دهید. انجام این کارها نیازمند مدیریت متمرکزی دارد که تیم ما، آمادگی انجام این امر مهم را به شما پیشنهاد می دهد. 

فرم درخواست بررسی کسب و کار برای تبلیغ در ایتا ، سروش ، آی گپ و گپ ، روبیکا

درخواست مشاوره
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.

1 دیدگاه در “تبلیغ در ایتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *